5 jul 2019

Alianzas de plata Ilustración Montaña, Sol y Luna

Paisaje con Montaña, Sol y Luna

Que ganas tenía de hacer unas alianzas con una ilustración que de ganas de escaparse a la montala con tú persona favorita. 

Un paseo disfrutando del sol que se cuela entre las copas de los árboles y si me pones, que se alargue hasta la noche. Tumbarse mirando al cielo lleno de estrellas y con una luna creciente. 
Que le voy hacer si soy un romántico de la vida...


alianzas-montañas-sol-lunaLos anillos están realizados en plata, en ellos dibujo unas montañas, unos pintos y esmalto el sol y la luna.
  alianzas-montaña-sol-luna


 Deseo haberos inspirado para dar un abrazo rompe huesos a vuestra persona favorita. 

Si quieres conocer más alianzas puedes aquí
Disponibles ya en la web www.vacialanevera.com

2 comentarios:

  1. Toto je moje svedectvo o dobrej práci človeka, ktorý mi pomohol. Volám sa Isabella Brownová a mám v Londýne. Môj život sa vrátil! Po 8 rokoch manželstva ma opustil a nechal ma so svojimi tromi deťmi. Cítil som, že sa môj život blíži ku koncu a rozpadol sa. Vďaka čarodejníku menom DR Barbara, ktorému som sa stretol online. Počas večného dňa, počas surfovania na internete, som hľadal dobrého kúzelníka, ktorý by mohol vyriešiť moje problémy. Našiel som sériu svedectiev o tomto čarodejníkovi. Niektorí ľudia svedčili o tom, že priniesol svojho bývalého milenca späť, niektorí svedčili o tom, že obnovuje maternicu, niektorí svedčia o tom, že dokáže vyvolať kúzlo na zastavenie rozvodu a tak ďalej. Bolo to konkrétne svedectvo, ktoré som videl, bola to žena menom Grace, svedčila o tom, ako doktorka Barbara priviedla svojho bývalého milenca za menej ako 72 hodín a na konci svedectva odišla e-mailovú adresu lekára. . Barbara. Po prečítaní všetkých týchto informácií som sa rozhodol skúsiť DR Barbaru. Kontaktoval som ho e-mailom a vysvetlil som svoj problém. Za tri dni sa mi vrátil môj manžel. Vyriešime naše problémy a my sme ešte šťastnejší ako predtým. Dr Barbara je naozaj talentovaný a talentovaný muž a nebudem ho prestať publikovať, pretože je to úžasný muž ... Ak máte problém a hľadáte skutočného a pravého čarodejníka, ktorý by vám tento problém vyriešil. Skúste veľkú dr. Barbaru dnes, mohol by byť odpoveďou na váš problém. môžete kontaktovať: barbaravoodootempel@gmail.com Ďakujem, Barbara. Obráťte sa na neho na nasledovné:
    (1) Ak chcete obnoviť váš ex
    (2) Ak máte vždy zlé sny.
    (3) Chcete byť povýšený vo svojej kancelárii.
    (4) Chcete, aby ženy / muži bežali po vás.
    (5) Ak chcete dieťa.
    (6) Chcete byť bohatý.
    (7) Chcete svojmu manželovi viazať, aby ste boli navždy.
    (8) Ak potrebujete finančnú pomoc.
    (9) Bylinná starostlivosť
    10) Pomôžte ľudí dostať z väzenia
    (11) Manželské kúzla
    (12) Zázračné kúzla
    (13) Loterie kúzla
    (14) CHARMUJÚCI PROPHET
    (15) Atrakčné kúzla
    (16) Odstráňte kúzla ochorenia
    (17) ZVYŠOVANIE SPELOV VOĽBY
    (18) ÚSPECH V EXPOZÍCII SPELLS
    (19) Očarovanie vedieť, kto ťa milovať.
    (20) Business Spell
    (21) Odstráňte kúzla choroby HIV
    Kontaktovať dnes na adrese:
    barbaravoodootempel@gmail.com
    whatsApp +2347032152878.
    Môžete tiež kontaktovať IT v aplikácii aplikácie s vecami na tom istom telefónnom čísle.

    ResponderEliminar
  2. Budem vždy vďačný Veľkému Dr BARBAROVI. Po mnoho rokov moja rodina trpí chorobou HERPES. Stalo sa to, keď som si vzal moju ženu. Zistil som, že som dostal HERPES VIRUS a keď som to urobil, potvrdil som sa a dostal som sa úplne nahnevaný, a potom som musel presvedčiť svoju ženu, aby urobila skúšku a keď to urobila, našli ju aj pozitívne a potom všetko začalo prichádzať mojej pozornosti. že ja a moja žena majú CHOROBY HERPES. Išiel som hľadať riešenie, aj keď mi môj lekár povedal, že neexistuje žiadny liek, ktorý by ma vyliečil a moju ženu VIRUS Z CHOROBY HERPES. Keď som hľadal, objavil som veľa svedectiev o Dr. BARBARA, ktorá pomáha ostatným liečiť sa z VIRUSU HERPESOV. Okamžite som pridal jeho e-mail a požiadal o jeho vyliečenie, a on mi dal inštrukcie, ako môžem dostať jeho liek na mňa, moju ženu, a myslím, že sme urobili malé veci, o ktoré žiadal, a to je to, ako som dostal jeho liek a povedal mi, že potom, čo som ju a moju ženu používal niekoľko dní, vrátim sa a ďakujem, a to bola pravda. potom, čo sme obaja používajú bylinné kúry. Po dňoch, ktoré nás poučili, sme išli k lekárovi. Obaja sme potvrdili negatívne. Vďaka Dr. BARBARA za úžasné uzdravenie dal moju rodinu. kontaktujte ho na jeho e-maile: barbaravoodootempel@gmail.com alebo prostredníctvom aplikácie Whatsapp +2347032152878, aby ste získali najlepšie riešenie.

    ResponderEliminar